Liczba Duszy,Realizacji Intymnej ,Ekspresji

Liczba Duszy,Liczba Realizacji Intymnej / Liczba Osobowosci /,Liczba Ekspresji /Liczba Celow,Liczba Materilanego Ja /…

Aby obliczyc te trzy liczby potrzebne nam jest Imie /imiona / oraz Nazwisko umieszczone w akcie urodzenia.
Liczba imienia i nazwiska to aspekt ciala i umyslu.Jak juz wspomnialam Liczba Drogi Zycia stanowi aspekt duchowy. Tak wiec Liczbe Imienia i Nazwiska mozna potraktowac jako ubranie dla duszy.Wszystko,co drzemie w duszy ,dzieki Liczbie Imienia i Nazwiska bedziemy mogli zrealizowac,pokazac,itd.Jesli Liczba Imienia i Nazwiska bedzie toksyczna do Liczby Drogi Zycia bedziemy napotykali trudnosci w realizacji programu narzuconego nam przez Liczbe Drogi Zycia.Czesto tez nasze przeznaczenie zawarte w tej liczbie ,gdy liczba ta jest toksyczna do Liczby Drogi życia ,realizuje sie w drugiej polowie naszego życia. Przeznaczenie wg liczb opisze w dalszej czesci.

Liczba Imienia i Nazwiska to lustro zewnterznych cech osobowosci,ukazujace jak je wykorzystamy w spoleczentwie i jak to beda postrzegac inni.
Liczbe Imienia i Nazwiska cale rzesze numerologow nazywaja w przerożny sposob.Mozecie zatem spotkac takie oto nazwy - 
Liczba Materialnego Ja /moja ulubina / 
Liczba Ekspresji
Liczba Celow
Liczba Przeznaczenia
Liczba Losu

 

Liczba Duszy / Liczba Serca / - wartosc cyfrowa wszystkich samoglosek wystepujacych w imionach i nazwisku 

Liczba Realizacji Intymnej / Liczba Osobowosci / - wartosc cyfrowa wszystkich spolglosek wystepujacych w imionach i nazwisku

Liczba Ekspresji / Liczba Celow,Liczba Materialnego Ja…./ - wartosc cyfowa samoglosek i spolglosek wystepujaca w imionach i nazwisku

Mamy w alfabecie polskim nastepujace samogloski -

A E I O U Y 

Niektore szkoly twierdza,ze samogloske Y nalezy traktowac jak spolgloske,ja jednakze jak i wielu numerologow traktuje ja jak samogloske,gdyz taka funkcje pelni w naszym alfabecie .

Inaczej ma sie rzecz,jesli chodzi o imiona lub nazwiska obcojezyczne.Wtedy nalezy okreslic,czy pelni role samogloski ,czy spółgłoski.

Jezeli Y znajduje sie obok spolgloski ( z obu stron) traktujemy ja jak samogloske,np imie Tyrone,poniewaz stoi obok T i R.
Jezeli Y znajduje sie obok samogloski z dowolnej strony,wtedy traktujemy ja jak spłgloske ,np Joyce ,poniewaz stoi obok O.

 

Przykladowe obliczanie liczb -Duszy,Realizacji Intymnej,Ekspresji 

Danuta Mariola Ratajczak 

Mozna rozpisywac sobie na wiele sposobow,by bylo przejrzyscie.Robie to tak ;

—1——3—–1———-1—-9—6—–1——-1—–1———–1———-samogloski
D–A–N–U–T–A—– M–A–R–I–O–L–A— R–A–T–A–J–C–Z–A–K
4——5——2——–4—–9——–3——-9——2—–1–3–8—–2/11—-spolgloski

Litera K do pewnych obliczen bedzie miala wartosc Liczby Mistrzowskiej 11,ale my na razie przyjmujemy,ze ma ona wartosc uproszczona i sprowadzona do cyfy 2.

1 Imie = samogloski = spolgloski
————-5——+—-11—–=> 16 =>7
2 Imie = — 17——+—-16—–=> 33 =>6
Nazwisko=—-3—–+—-25—–=> 28 =>1
———–+————+—————+————–
————25———–52—–=> 77 =>14=>5
Nie wyszlo to przejrzyscie,wiec jesli Anonimie mozesz to w wolnym czasie poprawic,bylabym niezmiernie wdzieczna :)

W ten sposob szukamy ukrytych Liczb Mistrzowskich. Tu otrzymalismy 3 ukryte Liczby Mistrzowskie 11,33,77.
Liczby Mistrzowskie wychodzace wprost,tzw czyste Liczby Mitsrzowskie,to takie ktore wychodza w linii prostej po obliczeniu Liczby Drogi Zycia,Liczby Dnia Urodzenia,Liczby Ekspresji,Klucza Wcielenia.
Liczby Mistrzowskie ukryte to nieuswiadomione potencjaly ,ktore moga sie objawic-uaktywnic nagle w okresie dla nas waznym,przelomowym.Jednakze,gdy nie odczuwamy przymusu pracy z tymi liczbami,beda one dzialaly negatywnie.

Inny,prostszy sposob obliczania Liczby Ekspresji -

D——4
A–1
N——5
U–3
T——2
A–1

M——4
A–1
R——9
I—9
O–6
L——3
A–1

R——9
A–1
T——2
A–1
J——1
C——3
Z——8
A–1
K——2 /11/

1 imie —– samogloski ——–spolgloski——-=
—————-5—————–2——=——7———–
2 imie——————————————————
—————-8—————–7——=——6———-
nazwisko—————————————————–
—————-7—————–3——=——1—————

Liczba Duszy – 20/2
Liczba Realizacji Intym. – 12/3
Liczba Ekspresji – 14/5

Tak oto obliczylismy trzy nastepne wazne liczby na karcie.
Od razu rzuca sie w oczy Liczba Ekspresji,gdyz tu wystepuja cyfra 14,a 14 to Dlug Karmiczny.Zaznaczamy go sobie wiec np na czerwono,by nie zapomniec go zinterpretowac.
Kazda z tych liczb charakteryzujemy jako liczbe zlozona ,czyli 20 i 12,a takze jako liczbe juz zredukowana ,czyli 2 i 3 .

Liczba Duszy /Liczba Serca - suma wibracji wszystkich samoglosek w Imieniu i Nazwisku.To liczba bardzo subtelna.Nie zawsze dostrzegana u siebie i u innych,tzn nie dostrzega sie jej cech charakterystycznych.Jesli zyjemy w niezgodzie ze swa Liczba Duszy to predzej,czy pozniej zauwazymy,ze jestesmy nieszczesliwi i niespelnieni.
Jesli dajmy na to ktos ma 5 ke w Liczbie Duszy,a oznacza to,ze kocha wolnosc,niezaleznosc,podroze.Jego dusza pragnie zmian,ruchu,itd. Jednkaze jego Liczba Real.Intymnej to 6 ka,ktora pragnie stabilizacji,domu,rodziny to nastapi tu rozdzwiek.5 ka Liczby Duszy wejdzie w ten uklad,ktory proponuje 6 ka,ale tak naprawde nigdy nie bedzie szczesliwa.Nigdy nie zrobimy z takiej osoby "kury domowej".Predzej,czy pozniej i tak ucieknie.

Liczba Realizacji Intymnej-suma spolglosek w Imieniu i Nazwisku.Mowi ona jak jestesmy postrzegani ,jak nas inni widza.To sa nasze wewnetrzne potrzeby ubrane w cialo.Jesli Liczba ta wibruje zgodnie z Liczba Duszy to realizaowanie siebie na zewnatrz nie bedzie utrudnione,bedzie odbywalo sie plynnie,bez zgrzytow.Natomiast,jesli Liczba Real.In. jest toksyczna do Liczby Duszy wtedy rodzi sie konflikt,poniewaz nasze wewnetrzne potrzeby nie beda realizowane na zewnatrz.Beda przywolywane takie zdarzenia i doswiadczenia,aby Dusza mogla znalezc "rozwiazanie".

Liczba Ekspresji -to suma samoglosek i spolglosek w Imieniu i Nazwisku.Liczba ta pokazuje czy wyrazanie siebie bedzie plynelo ze spojnosci Duszy i Real.Intymnej,czy bedzie utrudnione.Liczba Ekspresji mowi nam o sposobie ,w jakim mozemy funkcjonowac w spoleczenstwie ,w zwiazkach intymnych,w pracy,grupie,itd.Wyznacza zakres i charakter poszukiwanych doswiadczen,tak aby one nas wzbogacily.Jednym slowem Liczba ta jest przejawem mocy i pozwala pokazac innym jacy jestesmy.